Η αύξηση της χρονικής διάρκειας των παραχωρήσεων με ταυτόχρονη μείωσης της τιμής των διοδίων και την ανάθεση της κατασκευής των λεγόμενων «ορφανών» έργων αποτελούν το διακαή πόθο του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.
Στο σενάριο αυτό η Δυτική Ελλάδα έχει να «λαμβάνει» το δικό της «μερτικό» καθώς πολλά από αυτά τα «ορφανά» μέχρι στιγμής έργα αφορούν στη περιοχή.
Ήδη στο Υπουργείο έχει συσταθεί μία ομάδα από υψηλόβαθμα στελέχη τα οποία έχουν ζητήσει από όλους τους παραχωρησιούχους να καταθέσουν τις προτάσεις τους προκειμένου να υπάρξει μία πρώτη επεξεργασία αλλά και για να δουν την ανταπόκριση εκ μέρους τους.
Πρώτο-πρώτο στη λίστα είναι το έργο επέκτασης της Ιόνιας Οδού Ιωάννινα-Κακαβιά, το οποίο έχει και γεωστρατηγική σημασία καθώς από τη μία φτάνει μέχρι το κυριότερο οδικό πέρασμα ανάμεσα στη χώρα μας και την Αλβανία και δεύτερον είναι τμήμα του Διευρωπαϊκού Άξονα Orient/East Med
Επίσης η σύνδεση Αγρινίου και Πρέβεζας συμπληρώνουν το παζλ της Ιόνιας. Αντικείμενο για τη Γέφυρα δείχνει να είναι η σύνδεση με τη Ναύπακτο που είναι λίγων χιλιομέτρων.
Για την Ολυμπία και τον Μορέα είναι το επωνομαζόμενο και ως «δαχτυλίδι της Πελοποννήσου» δηλαδή το ορφανό τμήμα Πύργος-Καλό Νερό-Τσακώνα.
Όπως όλα δείχνουν είμαστε σε μία έναρξη μιας νέας εποχής οδικών έργων με παραχώρηση η οποία προς το παρόν ζυμώνεται και θα δούμε αρκετές εξελίξεις τους μήνες που έρχονται.
Με πληροφορίες και από το ypodomes.com
Post Top Ad
Responsive Ads Here
Κυριακή 17 Ιουνίου 2018
Home
Πελοπόννησος
greece
kalonero
messinia
news
Πως θα κατασκευαστεί το τμήμα Πύργος–Καλό νερό και Γέφυρα Ρίου–Ναύπακτος
Πως θα κατασκευαστεί το τμήμα Πύργος–Καλό νερό και Γέφυρα Ρίου–Ναύπακτος
Tags
# Πελοπόννησος
# greece
# kalonero
# messinia
# news
About Freegr network
news
Ετικέτες
Πελοπόννησος,
greece,
kalonero,
messinia,
news
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Post Top Ad
Responsive Ads Here
Author Details
PELOPONNISOSLIVE.GR
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου