Το συνολικό κόστος του έργου είναι 840 εκατ. ευρώ και προβλέπει μόχλευση και ιδιωτικών κεφαλαίων. Σύμφωνα με την εκτίμηση του κ.Βούρδα, το ποσοστό συμμετοχής των ιδιωτών θα είναι στο 50%, αλλά αυτό θα προσδιοριστεί με ασφάλεια από τη μελέτη βιωσιμότητας και το αποτέλεσμα της διαπραγμάτευσης της ΕΤΕπ, η οποία θα δανειοδοτήσει το ελληνικό δημόσιο. «Το πακέτο μεταφορών σχεδιάστηκε ώστε να παρέχει συνδυασμένες μεταφορές, προκειμένου να είναι ελκυστικό», υπογράμμισε στην εφ. «Πατρίς» ο κ.Βούρδας, αφήνοντας να εννοηθεί ότι υπάρχει ισχυρό επενδυτικό ενδιαφέρον. Υπενθυμίζεται ότι από την 1η Ιανουαρίου του 2017 η αγορά στον σιδηρόδρομο είναι ελεύθερη, κάτι που σημαίνει ότι ιδιώτες θα μπορούν να εκδώσουν άδεια σιδηροδρομικής επιχείρησης από τη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ) και να εκτελούν εμπορευματικές και επιβατικές μεταφορές καταβάλλοντας τέλη χρήσης για τη σιδηροδρομική υποδομή. Όσον αφορά τη γραμμή Πάτρα-Πύργος-Καλαμάτα, η μελέτη της παρουσιάστηκε τον περασμένο Φεβρουάριο στον Πύργο και η χρηματοδότησή της εντάσσεται στη γενικότερη μελέτη της υπο κατάρτιση μελέτης βιωσιμότητας.
Το συνολικό κόστος του έργου είναι 840 εκατ. ευρώ και προβλέπει μόχλευση και ιδιωτικών κεφαλαίων. Σύμφωνα με την εκτίμηση του κ.Βούρδα, το ποσοστό συμμετοχής των ιδιωτών θα είναι στο 50%, αλλά αυτό θα προσδιοριστεί με ασφάλεια από τη μελέτη βιωσιμότητας και το αποτέλεσμα της διαπραγμάτευσης της ΕΤΕπ, η οποία θα δανειοδοτήσει το ελληνικό δημόσιο. «Το πακέτο μεταφορών σχεδιάστηκε ώστε να παρέχει συνδυασμένες μεταφορές, προκειμένου να είναι ελκυστικό», υπογράμμισε στην εφ. «Πατρίς» ο κ.Βούρδας, αφήνοντας να εννοηθεί ότι υπάρχει ισχυρό επενδυτικό ενδιαφέρον. Υπενθυμίζεται ότι από την 1η Ιανουαρίου του 2017 η αγορά στον σιδηρόδρομο είναι ελεύθερη, κάτι που σημαίνει ότι ιδιώτες θα μπορούν να εκδώσουν άδεια σιδηροδρομικής επιχείρησης από τη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ) και να εκτελούν εμπορευματικές και επιβατικές μεταφορές καταβάλλοντας τέλη χρήσης για τη σιδηροδρομική υποδομή. Όσον αφορά τη γραμμή Πάτρα-Πύργος-Καλαμάτα, η μελέτη της παρουσιάστηκε τον περασμένο Φεβρουάριο στον Πύργο και η χρηματοδότησή της εντάσσεται στη γενικότερη μελέτη της υπο κατάρτιση μελέτης βιωσιμότητας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου