Όπως επισημαίνει χαρακτηριστικά: "Από πλούσιο παρασκήνιο σημαδεύτηκε η υπογραφή της συμφωνίας με την Ολυμπία Οδό", αφού η πραγματική εικόνα είναι τελείως διαφορετική από αυτή που παρουσίασε το υπουργείο Υποδομών. Σημειώνεται χαρακτηριστικά στο ρεπορτάζ: "Στα τέλη του προηγούμενου μήνα ο κ. Σπίρτζης... πανηγύρισε στη Βουλή την καταβολή περίπου μισού δισεκατομμυρίου ευρώ σε νέες αποζημιώσεις (456,3 εκατομμύρια ευρώ για τους τρεις αυτοκινητόδρομους, μεταξύ των οποίων είναι και η Ολυμπία Οδός). Υποστηρίζοντας ότι χάρη στη δεινή διαπραγματευτική ικανότητα των στελεχών του υπουργείου εξοικονομήθηκαν 764,4 εκατομμύρια ευρώ έναντι των αρχικών απαιτήσεων των εργολάβων. Η συνολική εικόνα είναι η εξής: Η αρχική χρηματοδοτική συμβολή του Δημοσίου στο έργο ήταν 608 εκατομμύρια ευρώ και η πρόσθετη 250 εκατομμύρια ευρώ. Έως το 2013 παραχωρησιούχος και κατασκευαστής είχαν λάβει 221,1 εκατομμύρια ευρώ σε αποζημιώσεις, ενώ με τη συμφωνία “επανεκκίνησης” του 2013 έλαβαν ακόμα 93 εκατομμύρια ευρώ. Προσθέτοντας τα 214,5 εκατομμύρια ευρώ της συμφωνίας Σπίρτζη, το έργο έχει κοστίσει στο Δημόσιο και στην Ε.Ε. περίπου 1,38 δισ. ευρώ, χωρίς τις απαλλοτριώσεις. Όσον αφορά στα έσοδα από τα διόδια, η Ολυμπία Οδός έχει λάβει το διάστημα 2008 – 2015, 574,3 εκατ. ευρώ. Σύνολο; Περίπου 1,95 δισ. ευρώ»...
Όπως επισημαίνει χαρακτηριστικά: "Από πλούσιο παρασκήνιο σημαδεύτηκε η υπογραφή της συμφωνίας με την Ολυμπία Οδό", αφού η πραγματική εικόνα είναι τελείως διαφορετική από αυτή που παρουσίασε το υπουργείο Υποδομών. Σημειώνεται χαρακτηριστικά στο ρεπορτάζ: "Στα τέλη του προηγούμενου μήνα ο κ. Σπίρτζης... πανηγύρισε στη Βουλή την καταβολή περίπου μισού δισεκατομμυρίου ευρώ σε νέες αποζημιώσεις (456,3 εκατομμύρια ευρώ για τους τρεις αυτοκινητόδρομους, μεταξύ των οποίων είναι και η Ολυμπία Οδός). Υποστηρίζοντας ότι χάρη στη δεινή διαπραγματευτική ικανότητα των στελεχών του υπουργείου εξοικονομήθηκαν 764,4 εκατομμύρια ευρώ έναντι των αρχικών απαιτήσεων των εργολάβων. Η συνολική εικόνα είναι η εξής: Η αρχική χρηματοδοτική συμβολή του Δημοσίου στο έργο ήταν 608 εκατομμύρια ευρώ και η πρόσθετη 250 εκατομμύρια ευρώ. Έως το 2013 παραχωρησιούχος και κατασκευαστής είχαν λάβει 221,1 εκατομμύρια ευρώ σε αποζημιώσεις, ενώ με τη συμφωνία “επανεκκίνησης” του 2013 έλαβαν ακόμα 93 εκατομμύρια ευρώ. Προσθέτοντας τα 214,5 εκατομμύρια ευρώ της συμφωνίας Σπίρτζη, το έργο έχει κοστίσει στο Δημόσιο και στην Ε.Ε. περίπου 1,38 δισ. ευρώ, χωρίς τις απαλλοτριώσεις. Όσον αφορά στα έσοδα από τα διόδια, η Ολυμπία Οδός έχει λάβει το διάστημα 2008 – 2015, 574,3 εκατ. ευρώ. Σύνολο; Περίπου 1,95 δισ. ευρώ»...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου