Για να μην μας πιάσουν αδιάβαστους… δείτε τα διατιμημένα προϊόντα των κυλικείων στις οργανωμένες πλαζ.
Το καλοκαίρι μπήκε για τα καλά στη ζωή μας και οι υψηλές θερμοκρασίες «αντιμετωπίζονται» κατά κύριο λόγο στις αγαπημένες σε όλους μας πλαζ!
Αυτή όμως είναι η μια πλευρά του θέματος, γιατί υπάρχει και μια άλλη που έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον!
Πέρα από το μπάνιο που μας χαρίζει άπλετα η φύση, επισκεπτόμαστε και ένα άλλο σημείο των πλαζ:
Τις καντίνες.
Μάλιστα, δεν είναι λίγες οι επισκέψεις των περισσότερων από εμάς για να αγοράσουμε κάποιο ή κάποια προϊόντα π.χ. εμφιαλωμένο νερό - ή μάλλον όχι ένα ή δύο, αλλά πολύ περισσότερα -, καφέ κλπ.
Αυτό όμως που πρέπει να γνωρίζουμε είναι ότι ορισμένα από τα προϊόντα των κυλικείων οφείλουν να πωλούνται σε συγκεκριμένες τιμές!
Σύμφωνα με το Υπουργείο Ανάπτυξης, πρέπει να είναι αναρτημένος τιμοκατάλογος με τα εν λόγω διατιμημένα προϊόντα σε εμφανές σημείο και να υπάρχει «δελτίο καταγγελιών», όπου ο καταναλωτής καταγράφει την όποια παρατυπία έπεσε στην αντίληψή του (το ένα φύλλο της καταγγελίας αποστέλλεται στην αρμόδια δ/νση της Περιφέρειες που δραστηριοποιείται ο ιδιοκτήτης της καντίνας).
Επίσης οφείλουμε να ενημερώσουμε τηλεφωνικά την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή στο τετραψήφιο 1520!
Αυτή όμως είναι η μια πλευρά του θέματος, γιατί υπάρχει και μια άλλη που έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον!
Πέρα από το μπάνιο που μας χαρίζει άπλετα η φύση, επισκεπτόμαστε και ένα άλλο σημείο των πλαζ:
Τις καντίνες.
Μάλιστα, δεν είναι λίγες οι επισκέψεις των περισσότερων από εμάς για να αγοράσουμε κάποιο ή κάποια προϊόντα π.χ. εμφιαλωμένο νερό - ή μάλλον όχι ένα ή δύο, αλλά πολύ περισσότερα -, καφέ κλπ.
Αυτό όμως που πρέπει να γνωρίζουμε είναι ότι ορισμένα από τα προϊόντα των κυλικείων οφείλουν να πωλούνται σε συγκεκριμένες τιμές!
Σύμφωνα με το Υπουργείο Ανάπτυξης, πρέπει να είναι αναρτημένος τιμοκατάλογος με τα εν λόγω διατιμημένα προϊόντα σε εμφανές σημείο και να υπάρχει «δελτίο καταγγελιών», όπου ο καταναλωτής καταγράφει την όποια παρατυπία έπεσε στην αντίληψή του (το ένα φύλλο της καταγγελίας αποστέλλεται στην αρμόδια δ/νση της Περιφέρειες που δραστηριοποιείται ο ιδιοκτήτης της καντίνας).
Επίσης οφείλουμε να ενημερώσουμε τηλεφωνικά την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή στο τετραψήφιο 1520!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου