Νένα Χρονοπούλου: Πείτε μου, ποιος είναι ο δολοφόνος του πατέρα του παιδιού μου - ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ LIVE- ΕΙΔΗΣΕΙΣ,ΝΕΑ, ΤΑΞΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ LIVE- ΕΙΔΗΣΕΙΣ,ΝΕΑ, ΤΑΞΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ ΚΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2015

Νένα Χρονοπούλου: Πείτε μου, ποιος είναι ο δολοφόνος του πατέρα του παιδιού μου

Η Νένα Χρονοπούλου μετά την εμπλοκή του ονόματος της και του συζύγου της Τάσου Μητρόπουλου στην υπόθεση της «εταιρίας εκβιαστών» «σπάει» τη σιωπή της. Η Λίτσα ισχυρίστηκε πως ο Βασίλης Στεφανάκος τους είχε δανείσει 30.000 ευρώ προκειμένου να ανοίξουν φαγάδικο, ενώ αναφέρθηκε και στην έκρηξη στο ενεχυροδανειστήριο, τον Μητρόπουλου στην Καλαμάτα.
«Η υπόθεση του υποτιθέμενου "δανεισμού" ας γίνει η αιτία να ειπωθούν μεγάλες "αλήθειες". Η ιστορία πάντως έχει δείξει πως η "αλήθεια" δεν πουλάει φύλλα εφημερίδων, δεν κάνει νούμερα τηλεθέασης, και όταν τη λες χωρίς φόβο και πάθος δεν βάζει αθώους στη φυλακή, δεν φέρνει γαλόνια και αξιώματα ή ακόμη και ψήφους. Πώς λοιπόν θα γίνει αρεστή; Αυτός είναι και ο λόγος που "κάποιοι" τη λένε... μισή. Με τον Βασίλη έχουμε οικογενειακές σχέσεις δεκαετίες πριν. Για εμένα, τον Τάσο (σ.σ.: Μητρόπουλο) αλλά και για όσους τον γνωρίζουν ασφαλώς και δεν υπήρξε ποτέ το άτομο που χρόνια τώρα προσπαθούν κάποιοι συγκεκριμένοι να περιγράψουν.
«Έχουμε ξεχάσει ότι υπήρξε ένας από τους σοβαρότερους επιχειρηματίες στην εμπορία αυτοκινήτων, με φορολογική δήλωση εκατομμυρίων ευρώ και προσωπική περιουσία άλλων τόσων. Αυτοδημιούργητος, μορφωμένος με μεγαλή δόση αυτοσεβασμού και σεβασμού. Δηλαδή "ελαττωματικός". Όταν είσαι όλα τα παραπάνω, αυτομάτως μπορεί ο καθένας να κρύβει την πραγματική σου ταυτότητα και να σε αποκαλεί "υπόκοσμο". Να ξεχνάει ότι έχεις οικογένεια, πραγματική δουλειά, φίλους και απλά να κάνει ό,τι τον βολεύει. Δεν είναι η πρώτη φορά που έχουν προσπαθήσει να ενοχοποιήσουν τον Βασίλη για κάτι που μου συμβαίνει» αναφέρει η Νένα σε καθημερινή εφημερίδα.
«Η πρώτη ήταν όταν ήμουν έγκυος τον Νοέμβριο του 2004. Κάποιος ανώτερος αξιωματικός της Ελληνικής Αστυνομίας μου τηλεφωνούσε και μου έλεγε πως αν δεν "υπογράψω" τον Βασίλη για πράξεις που εκείνος μου υποδείκνυε, θα έβαζε τον άνδρα μου φυλακή. Προσπάθησε, δεν τα κατάφερε. Το δίκιο ήταν με το μέρος του Γεράσιμου. Δεν ήταν η πρώτη φορά που αντιμετώπιζα "κατασκευασμένα" στοιχεία. Ο κόσμος φοβάται. Σου δίνει ελπίδα και προστασία η στολή. Δεν τους αδικώ όσους υποδουλώνονται σε τέτοιες καταστάσεις. Τους λυπάμαι. Δούλοι γίνονται. Δεν γνώριζε ο εν λόγω αξιωματικός πως είμαι έγκυος, δεν είχε ακόμη δημοσιοποιηθεί. Ταράχτηκα και γι' αυτό γέννησα πρόωρα» τόνισε.
Και συνέχισε λέγοντας: «Κατέθεσα μηνυτήρια αναφορά, με δικηγόρο τον Φραγκίσκο Ραγκούση, εις βάρος του αξιωματικού και του επιτελείου του. Πέρασε ΕΔΕ, αλλά είναι ακόμη στο Σώμα. Ο Γεράσιμος (σ.σ.: ο τότε σύζυγος της) αθωώθηκε ομόφωνα σε εκείνη τη δίκη των 37 νονών. Άδικα εντελώς ήταν μέσα το όνομα του, λόγια του σεβαστού προέδρου της έδρας. Ποτέ δεν δημοσιοποιήθηκε ως οφειλόταν. Η ρετσινιά ακόμα μένει σ' εμένα, στο παιδί του και στη μνήμη του. Ο σκοπός της ανάμιξης του σε εκείνη την υπόθεση ήταν να φοβηθώ για τον εγκλεισμό του και να αναγκαστώ –ψυχολογικά- να βάλω την υπογραφή μου κατά του Στεφανάκου. Γνώριζαν ότι ο Γεράσιμος δεν θα έβαζε ποτέ την υπογραφή του κατά του Στεφανάκου, ακόμη και με τα ανταλλάγματα που του πρόσφεραν. Φρόντισαν όμως γι' αυτό και υπέγραψαν τόσοι άλλοι έως και σήμερα με τη στάση τους.»
«Μετά τη δολοφονία του Γεράσιμου , όταν κλήθηκα να καταθέσω, το φλέγον πρόσωπο ήταν πάλι ο Στεφανάκος. Κρυβόταν τότε, ήταν φυγόδικος. Η Ασφάλεια ρωτούσε αν θα τον έκρυβα σπίτι μου. Δεν είναι ερώτηση αυτή. Τι απάντηση ήθελαν; Είμαι σίγουρη ότι ακόμη θυμούνται οι αξιωματικοί τη συζήτηση μας. Ναι, προσπάθησαν καθαρά να καθοδηγήσουν τη σκέψη μου ενοχοποιώντας τον Βασίλη. Επρεπε να δείτε την έκφραση τους όταν αντέκρουα κάθε επιχείρημα τους. Σήμερα το κακό τρίτωσε».
«Η βόμβα στο κατάστημα μας στην Καλαμάτα "έκατσε" σε όλους υπέροχα. Χρησιμοποι-ήθηκε η ψεύτικη λέξη-κλειδί: "Δανεισμός". Διότι πώς αλλιώς θα με προκαλούσαν, ώστε να βγω στις τηλεοράσεις; Και η κοινή γνώμη που -ως συνήθως-"μασάει" ό,τι της δίνουν, συναποφάσισε μαζί με τους δημιουρ¬γούς της: "Ο Στεφανάκος και το κύκλωμα του έβαλαν τη βόμβα στον Μητρόπουλο και στη Χρονοπούλου". Χάσατε, παλικάρια μου, ακόμη μία φορά. Για να μην ξεχνιόμαστε, πείτε μου: Ποιος είναι ο πραγματικός δολοφόνος του πατέρα του παιδιού μου; Σας περιμένω ήδη επτά ολόκληρα χρόνια και όλος ο κόσμος μαζί με εμένα θυ¬μάται πόσες φορές είχατε δώσει πρωτοσέλιδα με ψεύτικες ελπίδες ότι τον είχατε συλλάβει. Ο άνθρωπος με στοιχειώδη νοημοσύνη καταλαβαίνει ότι: δεν είναι δυνατόν να έχω μαγαζί με τον Βασίλη Στεφανάκο και να μην το γνωρίζει η Ελληνική Αστυνομία τη στιγμή που είναι κρατούμενος... Αν υπήρξε δανεισμός, θα του είχαν φορτώσει την έκρηξη ενάμιση χρόνο πριν, όχι σήμερα. Αν είχε πει η μάρτυρας ότι ο Στεφανάκος και ο Μητρόπουλος με τη Χρονοπούλου είχαν μαζί μαγαζί και το κλείσανε, δεν θα παρέπεμπε τη σκέψη του κόσμου στην ενοχή του. Λυπάμαι που τόσο εύκολα τα "καλά παιδιά" της ελληνικής τίμιας κοινωνίας κάνουν μεγαλοπρεπώς τον σταυρό τους στην εκκλησία, πάντα μπροστά στις κάμερες, φορώντας τα καλά κοστούμια τους, ενώ πίνουν, αντί για θεία Κοινωνία, το... αίμα των συνανθρώπων τους.
«Χαίρομαι που μπόρεσα και τους κατάλαβα. Ο γάμος μου με τον Γεράσιμο ήταν το μεγαλύτερο πανεπιστήμιο. Εζησα πράγματα που άλλοι βλέπουν μό¬νο σε ταινίες. Είδα τον κοστουμάτο υπόκοσμο να πληρώνεται χωρίς ντροπή. Το Χόλιγουντ της Ελλάδας λέγεται... Κορυδαλλός. Γιατί μιλάμε μόνο για τη νύχτα; Οι επικίνδυνοι φοράνε κοστούμι ή στολή και την ημέρα και... καταπίνουν οικογένειες. Ξυπνήστε».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Top Ad

Responsive Ads Here