Η 'Απάτη' του δικτύου χρυσού ...που συνεχίζει μέχρι σήμερα να δίνει χρυσό στους συνανθρώπους μας ! - ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ LIVE- ΕΙΔΗΣΕΙΣ,ΝΕΑ, ΤΑΞΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ LIVE- ΕΙΔΗΣΕΙΣ,ΝΕΑ, ΤΑΞΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ ΚΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Πέμπτη 2 Απριλίου 2015

Η 'Απάτη' του δικτύου χρυσού ...που συνεχίζει μέχρι σήμερα να δίνει χρυσό στους συνανθρώπους μας !

Το θέμα θα το πιάσω σήμερα συνωμοσιολογικα !
Μου έχει κάνει εντύπωση που όλοι όσοι ασχολούνται με τον χρυσό και αγαπούν την ύλη και το χρήμα πάνε μια χαρά .. κερδίζουν χρυσό μια χαρά ... επενδύουν σε σωστή τοποθεσία για το μέλλον τον χρόνο τους μια χαρά !! ...και εμείς που υποτίθεται έχουμε και μια αφύπνιση παραπάνω για το αύριο ...καταφέραμε να κάνουμε την εννοια δίκτυο χρυσού να ακούγεται σαν κάτι το σάπιο!
Είμαι σίγουρος ότι αν δεν έβγαινα να πω ελάτε να κάνουμε μια σωστή αντίσταση που τσακίζει τις τράπεζες ..αλλά έλεγα ελάτε να κερδίσουμε τίμια και με έξυπνο τρόπο ..πολύ χρυσό ότι θα είχα κάνει μεγαλύτερη εξέλιξη στην ομαδα μου ...!
Επιμένω ότι είναι μια μορφή αντίστασης μέσα στην καρδιά του θηρίου ,επιμένω γιατί πλέον έχω και εμπειρία από την μάχη που ξεκίνησαν οι τράπεζες απέναντι στο εγχείρημα αυτό! Γνωρίζω πόσο φοβούνται να μην συμβεί σε μαζικό επίπεδο...γνωρίζω πόσο πολύ τους κοστίζει να αλλάξεις το ζωγραφιστό χαρτάκι με πολύτιμο μέταλλο και να το ξεχάσεις μέσα στο συρτάρι σου!
Ταυτόχρονα σήμερα μαθαίνουμε ότι το ένα από τα στρατόπεδα των υπερδυνάμεων (Ρωσία) περνάει σε αντίκρυσμα χρυσού το νομισματικό της σύστημα ....δηλαδή με απλά λόγια έχεις ...δυο δυνάμεις που εμπλέκονται για την κυριαρχία του πλανήτη...η μια θέλει αχρηματη κοινωνία (έλεγχος και σκλαβιά δηλαδή ) και η άλλη θέλει χρυσό !
Έχω και τους άλλους τους ελαφριους που μου λένε που και που ...μα εσύ προωθείς ηλεκτρονικό νόμισμα .... το ελληνικό ψηφιακό νόμισμα ...αρα θες την αχρηματη κοινωνία .... Οχου Οχου ...!
Άλλο αχρηματη κοινωνία -τσιπακι ...άλλο ελληνικό ψηφιακό νόμισμα δικό σου...χωρίς κανέναν τραπεζίτη , χωρίς τόκους ....χωρίς έλεγχο που τα έδωσες και πόσα έδωσες ...αλλά όταν έρθει η ώρα των πρακτορισκων που κυβερνούν να σου καρφώσουν με νόμο ψηφιακό νόμισμα ..ΩΣΤΕ να σε ελέγξουν...τότε θα πεις ...όχι , όχι ...έχω δικό μου ...που δεν με ελέγχει!
Αλλά να μην ξεφύγω από το θέμα μου...
Σήμερα ένας σωστός και αφιπνισμένος οικογενειάρχης θα πρέπει να δει τι θα κάνει με το θέμα επένδυσης και του χρόνου του αλλά και του ζωγραφιστού χαρτιού ....σε σχέση με το άμεσο μέλλον που μας περιμένει!
Επιμένω να λέω ότι σε ζοφερές καταστάσεις είναι καλό να έχεις χρυσό ...
Επιμένω να λέω ότι το μέλλον δεν φαίνεται και τόσο φωτεινό...
Επιμένω να λέω ότι θα παιχτεί τεράστια τριπλα πάνω στις τιμές των πολυτιμων μεταλλων ...λίγο πριν την μεγάλη συγκομιδή!
Επιμένω να θέλω να βοηθήσω συνανθρώπους μου να το κάνουν αλλά και την δική μου οικογένεια να δημιουργήσει την όποια ασφάλεια για το μέλλον !
Αλήθεια εδώ που είμαστε τώρα ... τώρα που δεν μπορούν πια τα παπαγαλάκια να πουν είναι απάτη...απάτη και να πληρώνει 4 χρόνια δύσκολο! ... Τώρα που οι χρόνοι μας δείχνουν πιο έντονα τι έρχεται...Αλήθεια ...δεν θα ήθελες να με ακούσεις πριν ένα χρόνο;
Ποτέ δεν είναι αργά και εγώ ενώ είχα σταματήσει να προωθώ το δίκτυο χρυσού (ψυχολογικός πόλεμος τον τρολλς και ευαισθησία προσωπική για τους σκοπούς μου με έκαναν να μην θέλω να δημιουργήσω νέους συνεργάτες σχεδόν για ένα χρόνο)... ξεκινάω ξανά να το κάνω για να είμαι σωστός απέναντι στις ευκαιρίες που είχα να κάνω και αντίσταση αλλά και να στήσω άμυνα για την οικογένεια μου !!
Απλά τώρα έχω μεγαλύτερη εμπειρία στο ποιοι είναι αυτοί που φαίνονται ότι είναι (μπλοκ γύρω σας που σας πουλάνε δήθεν αλήθεια και αντίσταση ) ..ποιοι είναι όλοι όσοι έρχονται σαν "φιλοι" δίπλα μας ..( είναι τεράστιος ο αριθμός από ρουφιανους και διαχωριστες στον πολιτισμό μας )..και με μια υπόσχεση ότι δεν θα είμαι πια τόσο ρομαντικός και ευαίσθητος προς ανωνυμους σχολιαστές ...την δουλειά τους κάνουν...! Σε μια εποχή που μου δείχνει ότι πρέπει να βιαστώ πολύ στο να δημιουργήσω ένα δίκτυο πολύ μεγάλο και υγιές ώστε να έχω πραγματικά βοηθήσει τους συνανθρώπους μου !
Είναι μια σπουδαία επενδυτική ευκαιρία ,που εγώ μπορώ να επιμένω και να το πράττω και ως μια πολύ μεγάλη αντίσταση ... Θα φανεί στο μέλλον πόσο χρήσιμη είναι αυτή η αντίσταση του σήμερα !
Ελα να δημιουργήσουμε ένα μεγάλο δίκτυο χρυσού , όπου θα αμείβεσαι με χρυσό ξανά και ξανά όσο εσύ το θες ...όσο δηλαδή είσαι αποφασισμένος να δουλέψεις για αυτό !
Ευκαιρίες υπάρχουν ...παπαγάλοι υπάρχουν ... αποφάσισε ποιον θες να συνεχίσεις να ακούς !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Top Ad

Responsive Ads Here