Η επιθυμούμενη και προσδοκώμενη ανάπτυξη θα καθυστερήσει, όσο οι τιμές των καυσίμων στην χώρα μας παραμένουν σε υψηλά επίπεδα, αναφέρει η Πανελλήνια Ομοσπονδία Πρατηριούχων Εμπ'ορων Καυσίμων.
Εμείς επιμένουμε, υποστηρίζει δίνοντας στη δημοσιότητας τις τιμές των καυσίμων σε διάφορες χώρες, ότι με κατά κεφαλή ΑΕΠ κάτω από 75% διατηρώντας σταθερά την εικοστή θέση μεταξύ των χωρών της Ε.Ε, όταν το Λουξεμβούργο βρίσκεται στην πρώτη θέση με κατά κεφαλή ΑΕΠ 265% και η Γερμανία με 125%, δεν είναι δυνατόν οι τιμές των καυσίμων στην Ελλάδα που επηρεάζουν το κόστος παραγωγής Αγροτικών και Βιομηχανικών προϊόντων, Μεταφορών και Υπηρεσιών, να παραμένουν στα σημερινά επίπεδα.
Τα ελάχιστα επίπεδα φορολογίας για τα καύσιμα προβλέπονται στην Οδηγία 2003/96/ΕΚ και όχι στις συζητήσεις με την Τρόικα.
Ο παρακάτω πίνακας θα βοηθήσει στην εξαγωγή συμπερασμάτων, προσθέτει.
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΙΜΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
ΧΩΡΩΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ
2ας ΙΟΥΛΙΟΥ 2014
kerdos.gr
Εμείς επιμένουμε, υποστηρίζει δίνοντας στη δημοσιότητας τις τιμές των καυσίμων σε διάφορες χώρες, ότι με κατά κεφαλή ΑΕΠ κάτω από 75% διατηρώντας σταθερά την εικοστή θέση μεταξύ των χωρών της Ε.Ε, όταν το Λουξεμβούργο βρίσκεται στην πρώτη θέση με κατά κεφαλή ΑΕΠ 265% και η Γερμανία με 125%, δεν είναι δυνατόν οι τιμές των καυσίμων στην Ελλάδα που επηρεάζουν το κόστος παραγωγής Αγροτικών και Βιομηχανικών προϊόντων, Μεταφορών και Υπηρεσιών, να παραμένουν στα σημερινά επίπεδα.
Τα ελάχιστα επίπεδα φορολογίας για τα καύσιμα προβλέπονται στην Οδηγία 2003/96/ΕΚ και όχι στις συζητήσεις με την Τρόικα.
Ο παρακάτω πίνακας θα βοηθήσει στην εξαγωγή συμπερασμάτων, προσθέτει.
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΙΜΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
ΧΩΡΩΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ
2ας ΙΟΥΛΙΟΥ 2014
kerdos.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου