Κανένας όμως δεν γνωρίζει πότε και αν θα ξεκινήσει το έργο αφού η κυβέρνηση διαπραγματεύεται με το “Μορέα” την τροποποίηση της σύμβασης παραχώρησης. Βεβαίως η κυβέρνηση έχει κάθε λόγο να αισιοδοξεί για το αποτέλεσμα της διαπραγμάτευσης με το “Μορέα”, αλλά προσωπικά έχω πολλούς περισσότερους για να αμφιβάλλω, ειδικά μετά τις αισιόδοξες διαπραγματεύσεις που οδήγησαν στο 3ο μνημόνιο. Σε κάθε περίπτωση ανησυχώ μήπως η κυβέρνηση πάει για μαλλί και τελικώς βγουν οι Μεσσήνιοι κουρεμένοι πληρώνοντας εκατομμύρια για μελέτες, αποζημιώσεις και απαλλοτριώσεις χωρίς να αποκτήσουν σύγχρονους δρόμους. Συγκεκριμένα φοβάμαι ότι όπως οι δανειστές έτσι και ο “Μορέας” δεν έχει κανένα λόγο να ξεκινήσει διαπραγματεύσεις για τροποποίηση της σύμβασης παραχώρησης αν δεν διασφαλίσει τα συμφέροντά του. Ο χρόνος θα δείξει αν έχει δίκιο ο Σπίρτζης ή ο “Μορέας”, αλλά μέχρι τώρα τις αποζημιώσεις τις πληρώνουν οι φορολογούμενοι και όχι οι πρώην υπουργοί. Φοβάμαι επίσης ότι τόσο οι μελέτες για το Τσακώνα - Καλό Νερό, αλλά κυρίως οι μελέτες για το Καλαμάτα - Ριζόμυλος θα μείνουν για πολλά χρόνια στα συρτάρια, καθώς δεν θα υπάρχουν χρήματα για την υλοποίηση των έργων. Κατά την ταπεινή μου άποψη η κατασκευή των δυο δρόμων της Μεσσηνίας μπορεί να γίνει σύντομα μόνο με σύμβαση παραχώρησης και συγκεκριμένα με επέκταση της σύμβασης του “Μορέα”. Σε διαφορετική περίπτωση εδώ θα είμαστε πάλι σε καμιά δεκαριά χρόνια να γράφουμε πάλι για το αδιέξοδο στην κατασκευή των δρόμων της Μεσσηνίας. Ετσι και αλλιώς εκτός από το ευρώ υπάρχει και η… ΜΟΜΑ του Καμμένου
Κανένας όμως δεν γνωρίζει πότε και αν θα ξεκινήσει το έργο αφού η κυβέρνηση διαπραγματεύεται με το “Μορέα” την τροποποίηση της σύμβασης παραχώρησης. Βεβαίως η κυβέρνηση έχει κάθε λόγο να αισιοδοξεί για το αποτέλεσμα της διαπραγμάτευσης με το “Μορέα”, αλλά προσωπικά έχω πολλούς περισσότερους για να αμφιβάλλω, ειδικά μετά τις αισιόδοξες διαπραγματεύσεις που οδήγησαν στο 3ο μνημόνιο. Σε κάθε περίπτωση ανησυχώ μήπως η κυβέρνηση πάει για μαλλί και τελικώς βγουν οι Μεσσήνιοι κουρεμένοι πληρώνοντας εκατομμύρια για μελέτες, αποζημιώσεις και απαλλοτριώσεις χωρίς να αποκτήσουν σύγχρονους δρόμους. Συγκεκριμένα φοβάμαι ότι όπως οι δανειστές έτσι και ο “Μορέας” δεν έχει κανένα λόγο να ξεκινήσει διαπραγματεύσεις για τροποποίηση της σύμβασης παραχώρησης αν δεν διασφαλίσει τα συμφέροντά του. Ο χρόνος θα δείξει αν έχει δίκιο ο Σπίρτζης ή ο “Μορέας”, αλλά μέχρι τώρα τις αποζημιώσεις τις πληρώνουν οι φορολογούμενοι και όχι οι πρώην υπουργοί. Φοβάμαι επίσης ότι τόσο οι μελέτες για το Τσακώνα - Καλό Νερό, αλλά κυρίως οι μελέτες για το Καλαμάτα - Ριζόμυλος θα μείνουν για πολλά χρόνια στα συρτάρια, καθώς δεν θα υπάρχουν χρήματα για την υλοποίηση των έργων. Κατά την ταπεινή μου άποψη η κατασκευή των δυο δρόμων της Μεσσηνίας μπορεί να γίνει σύντομα μόνο με σύμβαση παραχώρησης και συγκεκριμένα με επέκταση της σύμβασης του “Μορέα”. Σε διαφορετική περίπτωση εδώ θα είμαστε πάλι σε καμιά δεκαριά χρόνια να γράφουμε πάλι για το αδιέξοδο στην κατασκευή των δρόμων της Μεσσηνίας. Ετσι και αλλιώς εκτός από το ευρώ υπάρχει και η… ΜΟΜΑ του Καμμένου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου