«Δουλεύει» τον κόσμο ψιλό γαζί ο Οδυσσέας... - ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ LIVE- ΕΙΔΗΣΕΙΣ,ΝΕΑ, ΤΑΞΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ LIVE- ΕΙΔΗΣΕΙΣ,ΝΕΑ, ΤΑΞΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ ΚΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Δευτέρα 24 Μαρτίου 2014

«Δουλεύει» τον κόσμο ψιλό γαζί ο Οδυσσέας...

Για να καταλάβετε τι σότο περγαμόντο κυκλοφορεί στο ΠΑΣΟΚ σε σχέση με τη στελέχωση του ευρωψηφοδελτίου της «Ελιάς» θα σας πω μόνο κάτι που αφορά τον εκπρόσωπο Τύπου της Χαριλάου Τρικούπη Οδυσσέα Κωνσταντόπουλο.
Μου τα είπε φίλος μου παλαιόθεν, που τυγχάνει να είναι και εις εκ των στενών συνεργατών του Βενιζέλου.
Τι μου είπε: «Ο μικρός (εννοεί τον Ο.Κ.) σας δουλεύει όλους εσάς τους δημοσιογράφους, αλλά και την κοινωνία. 

Διοχετεύει συνεχώς ότι θέλει δήθεν να είναι υποψήφιος για την ευρωβουλή και αν είναι θα παραιτηθεί από βουλευτής. 
Καμμία περίπτωση δεν υπάρχει να παραιτηθεί από βουλευτής. 
Το λέει, μόνο και μόνο για να ‘’παίζει’’ το όνομά του. 
Ξέρει πως αν είναι υποψήφιος δεν πρόκειται να εκλεγεί αφού η ‘’Ελιά’’ θα εκλέξει έναν άντε δύο και σ’ αυτούς δεν υπάρχει περίπτωση να είναι ο Οδυσσέας. 
Θα μπορούσε να είναι υποψήφιος αν δεν έπρεπε προηγουμένως να παραιτηθεί από βουλευτής. Βέβαια μ’ αυτά που λέει παίζει με τη φωτιά.
Θα πάρει καμμιά ώρα ανάποδες ο Βαγγέλης (εννοεί τον Βενιζέλο) και θα του πει: «αγόρι μου θες, λες, να είσαι υποψήφιος, ορίστε σε βάζω στη λίστα των ‘’42’’.
Επειδή λοιπόν το φοβάται αυτό, άρχισε τώρα να διαδίδει ότι σκέφτεται να μην είναι υποψήφιος επειδή ο αναπληρωματικός του στην Αρκαδία θα είναι ο Παντελής Τσιλιβής, κουμπάρος του Ρέππα και άρα θα μειωθεί η επιρροή του Βενιζέλου στην Κοινοβουλευτική Ομάδα! Μπαρμπούτσαλα. 

Δεν υπήρχε περίπτωση να παραιτηθεί για να είναι υποψήφιος. 
Έφτιαξε ένα παραμύθι για να ‘’παίζει’’ τ’ όνομά του και τώρα αρχίζει να την κάνει με μικρά πηδηματάκια.
Αυτή είναι όλη η ιστορία». 

Σας τα έγραψα όπως ακριβώς μου τα είπε και επειδή ο συνομιλητής μου είναι σοβαρός και ξέρει απ’ έξω κι ανακατωτά το ΠΑΣΟΚ και ιδιαίτερα τα παρασκήνια τον πιστεύω. 
Το μόνο που έχω να προσθέσω είναι ότι τελικώς, και εφ’ όσον βεβαίως επιβεβαιωθεί ο παλαιόθεν «πράσινος» φίλος μου, ο «μικρός» (Οδυσσέας) είναι γατόνι. 
Τέτοια διαφήμιση με τόσο παραμύθι δύσκολα το συναντάς ακόμη και στους πολιτικούς….

matrix24.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Top Ad

Responsive Ads Here