Αποζημίωση έργου μεταφοράς μαθητών ζητά το Περιφερειακό Συμβούλιο Ταξί Πελοποννήσου - ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ LIVE- ΕΙΔΗΣΕΙΣ,ΝΕΑ, ΤΑΞΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ LIVE- ΕΙΔΗΣΕΙΣ,ΝΕΑ, ΤΑΞΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ ΚΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2021

Αποζημίωση έργου μεταφοράς μαθητών ζητά το Περιφερειακό Συμβούλιο Ταξί Πελοποννήσου



Αποζημίωση επί απολεσθέντων εισοδημάτων, επί έργου μεταφοράς μαθητών ζητά το Περιφερειακό Συμβούλιο Ταξί Πελοποννήσου. Αίτημα το οποίο επικοινωνεί με επιστολή του προς τον  Περιφερειάρχη Πελοποννήσου Παναγιώτη Νίκα, η οποία κοινοποιήθηκε επίσης στην κα Μαργαρίτα Σπυριδάκου, Περιφερειακή Σύμβουλο Πελοποννήσου και Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της ΕΝ.Π.Ε. καθώς επίσης στο γραφείο του υπουργού Εσωτερικών και την Πανελλήνια Ομοσπονδία Ταξί.

Το πλήρες κείμενο της επιστολής:

«Αγαπητέ κύριε Περιφερειάρχη

Πληροφορηθήκαμε ότι ο συνάδελφός σας Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας κ. Νεκτάριος Φαρμάκης εισηγήθηκε στο Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδας (ΕΝ.Π.Ε.) να υιοθετηθεί σχετικό αίτημα επί ψηφίσματος των οικείων επαγγελματικών οργανώσεων (Σωματείο ιδιοκτητών Ταξί της Πάτρας), και να προταθεί από την ΕΝ.Π.Ε. στην Πολιτεία η ψήφιση νομοθετικής ρύθμισης που θα ορίζει την καταβολή μέρους της προϋπολογισθείσας δαπάνης των Περιφερειών για τα δρομολόγια μεταφοράς μαθητών, ως αποζημίωση στους επαγγελματίες αυτοκινητιστές (Λεωφορεία: ΚΤΕΛ, Τουριστικά / Ε.Δ.Χ.: Ταξί, Ειδ. Μίσθωσης), των περιοχών όπου και για όσο τα σχολεία παρέμειναν κλειστά και δεν πραγματοποιήθηκαν δρομολόγια – φυσικά, χωρίς την ευθύνη των αναδόχων, αλλά λόγω των συνεπειών της πανδημίας του ιού COVID-19.

Στην Περιφέρειά μας, πολλές εκατοντάδες εκ των ιδιοκτητών/εκμεταλλευτών ταξί, είτε μέσω της ατομικής επιχείρησής τους είτε μέσω νομικών προσώπων/οντοτήτων (συνεταιρισμών, εταιρειών, κοινοπραξιών, κ.λπ.), δραστηριοποιούνται και εκτελούν έργο μεταφοράς μαθητών, κατά κύριο λόγο ως αντισυμβαλλόμενοί σας, ή ως προσωρινοί ή ως οριστικοί ανάδοχοι.

Από την αρχή της πανδημίας, κατά το προηγούμενο σχολικό έτος (2019-2020), όλες οι σχολικές μονάδες έκλεισαν από τις 11 Μαρτίου 2020, όπου και τον Απρίλιο παρέμειναν κλειστές· επίσης, και κατά ολόκληρο το μήνα Μάιο όλες οι σχολικές μονάδες της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης παρέμειναν κλειστές, και, λειτούργησαν για λίγες ημέρες τα Γυμνάσια και τα Λύκεια. Περίπου η ίδια κατάσταση συνεχίζεται και την τρέχουσα σχολική χρονιά, όπου, από τις αρχές του Νοεμβρίου 2020 έκλεισαν και μέχρι τις διακοπές των Χριστουγέννων δεν λειτούργησαν ξανά όλες οι σχολικές μονάδες (πλην των ειδικών σχολείων). Περεταίρω, και σύμφωνα με το επιδημιολογικό φορτίο της κάθε περιοχής (Δήμων ή ολόκληρης Περιφερειακής Ενότητας) και τους περιορισμούς που ισχύουν σε αυτές κάθε φορά, παραμένουν κλειστά ορισμένα σχολεία μέχρι και σήμερα. Από την -επιγραμματικώς- προαναφερόμενη κατάσταση, προκύπτει με αδιαμφισβήτητη βεβαιότητα ότι οι επαγγελματίες και οι επιχειρήσεις, εμπλεκόμενοι με το έργο της μεταφοράς μαθητών, έχουν υποστεί εξαιρετική απώλεια εισοδήματος από τον περασμένο Μάρτιο μέχρι και σήμερα που συνεχίζεται αυτή η περιπέτεια. Οι μέχρι σήμερα καταβληθείσες ενισχύσεις της Πολιτείας δεν επαρκούν να καλύψουν ούτε στο παραμικρό αυτή την απώλεια. Για να αντιληφθείτε το μέγεθος της ζημιάς, σας επισημαίνουμε ότι υπάρχει εταιρεία στην Περιφέρειά μας, όπου από τον περασμένο Μάρτιο μέχρι και σήμερα, η απώλεια του τζίρου της από τη μη ομαλή λειτουργία των σχολείων και από την -κατά συνέπεια- μη εκτέλεση του έργου της μεταφοράς των μαθητών υπολογίζεται περί τις εκατόν τριάντα πέντε χιλιάδες ευρώ (135.000,00 €)· και η ενίσχυση που έχει λάβει η συγκεκριμένη επιχείρηση από την Πολιτεία είναι 800,00 ευρώ (η αποζημίωση ειδικού σκοπού 1) και 2.000,00 ευρώ (η επιστρεπτέα προκαταβολή 4), δηλαδή, συνολικά 2.800,00 ευρώ εκ των οποίων τα 1000,00 ευρώ προβλέπεται ότι θα επιστραφούν. Βεβαιότατα, αναλόγως, έχουν τα ίδια αρνητικά αποτελέσματα άπαντες οι εμπλεκόμενοι μεταφορείς με το έργο αυτό.

Επίσης, σας επισημαίνουμε το γεγονός ότι ο κλάδος των ιδιοκτητών/εκμεταλλευτών Ταξί, πέραν της αποζημίωσης ειδικού σκοπού 1 και των επιστρεπτέων προκαταβολών, δεν έτυχε ουδεμίας εκ των εκτάκτων ενισχύσεων που -δικαίως- δόθηκαν σε άλλους κλάδους των επιβατικών μεταφορών – ιδιοκτητών/εκμεταλλευτών αυτοκίνητων δημόσιας χρήσης (ΚΤΕΛ – Κ.Τ.Ε.Λ. Α.Ε., επιχειρήσεις Τουριστικών γραφείων και Τουριστικές Επιχειρήσεις Οδικών Μεταφορών (Τ.Ε.Ο.Μ.), καθώς και σε άλλους κλάδους (ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., αεροπορικές εταιρείες, κ.ά.) για την τεράστια ζημιά που υπέστησαν από την πανδημία και τη δραστική μείωση του μεταφορικού έργου τους.  Η Κυβέρνηση, μέχρι και σήμερα, για λόγους που δεν κατανοούμε, αρνείται να δει και να ενσκήψει με την δέουσα προσοχή και σοβαρότητα στα δίκαια οικονομικά αιτήματα του κλάδου των αυτοκινητιστών Ταξί, μας εξαιρεί από τις έκτακτες ενισχύσεις, καίτοι έχουμε υποστεί την ίδια «κατάρρευση» με τους άλλους κλάδους της επιβατικής μεταφοράς. Προς τούτο, με σχετική απόφαση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί, την ερχόμενη Πέμπτη 04 Μαρτίου 2021, έχει προγραμματιστεί συγκέντρωση διαμαρτυρίας εκπροσώπων Σωματείων Ταξί από ολόκληρη τη Χώρα στην Αθήνα, έξω από το Υπουργείο Οικονομικών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Top Ad

Responsive Ads Here