Ο ΚΟΚ διανύει στην ψηφιακή εποχή - ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ LIVE- ΕΙΔΗΣΕΙΣ,ΝΕΑ, ΤΑΞΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ LIVE- ΕΙΔΗΣΕΙΣ,ΝΕΑ, ΤΑΞΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ ΚΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Τετάρτη 22 Ιουλίου 2020

Ο ΚΟΚ διανύει στην ψηφιακή εποχή

Η χρήση ηλεκτρονικών μέσων και η μείωση ορίων ταχύτητας περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, στον νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας που σχεδιάζει το υπουργείο Υποδομών. Στόχος είναι ο περιορισμός κατά 50% των θανάτων στην άσφαλτο έως το 2030. Η αναμόρφωση του ΚΟΚ περιλαμβάνεται στο στρατηγικό σχέδιο για την οδική ασφάλεια και προβλέπει την κατηγοριοποίηση των παραβάσεων ανά βαθμό επικινδυνότητας με έμφαση στις παραβάσεις που αυξάνουν την πιθανότητα θανατηφόρου τροχαίου. Το υπουργείο Υποδομών προχωρεί στη μείωση της μέσης ταχύτητας κίνησης στις κατοικημένες περιοχές. Επιτακτική κρίνεται η ενσωμάτωση νέων κατηγοριών οχημάτων όπως αυτό της μικροκινητικότητας (πατίνια, αυτοπροωθούμενα οχήματα, ηλεκτρικά ποδήλατα). Καθιερώνεται η υποχρέωση χρήσης κράνους για ποδηλάτες έως 12 ετών.
Μεταξύ των αλλαγών που εξετάζει το υπουργείο Υποδομών είναι, σύμφωνα με τον υφυπουργό Μεταφορών Γ. Κεφαλογιάννη, η βεβαίωση και η καταχώριση των παραβάσεων του ΚΟΚ με ηλεκτρονικά μέσα, με στόχο την παρακολούθηση τόσο του καταλογισμού όσο και της αποπληρωμής του προστίμου. Παράλληλα, θα προβλέπεται η ενημέρωση του παραβάτη με ηλεκτρονικά μέσα για την τέλεση της παράβασης. Τα πρόστιμα θα μπορούν να πληρώνονται και ηλεκτρονικά. Στόχος των παρεμβάσεων είναι κάθε παραβάτης του ΚΟΚ να γνωρίζει ότι θα καταβάλει το προβλεπόμενο πρόστιμο από την παράβαση που έχει τελέσει. Σε αντίθετη περίπτωση, θα βεβαιώνεται στο TAXIS.
Οι προβλέψεις για τον ΚΟΚ ανακοινώθηκαν χθες κατά τη διάρκεια της παρουσίασης της ελληνικής πατέντας SAFESTRIP (SAFE and green Sensor Technologies for self-explaining and forgiving Road Interactive Applications). Πρόκειται για σύστημα που μεταδίδει σε πραγματικό χρόνο στατικές και δυναμικές πληροφορίες για τον δρόμο μέσω μιας χαμηλού κόστους διάταξης μικρο/νανο-αισθητήρων που είναι ενσωματωμένοι στην υποδομή, χωρίς χρονοβόρες και δαπανηρές διαδικασίες, και αποτελούν το λεγόμενο «strip». Πραγματοποιήθηκε με τον συντονισμό του Ινστιτούτο Μεταφορών/ΕΚΕΤΑ και η πιλοτική εφαρμογή έγινε στην Αττική Οδό και στη συνέχεια σε Ιταλία και Ισπανία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Top Ad

Responsive Ads Here